Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • Profil czasopisma
    • Komitet redakcyjny
    • Komitet naukowy
    • Wydawca
    • Kontakt
  • Ogłoszenia
  • Subskrypcja
  • Dla autorów
    • Przygotowanie manuskryptu
    • Formularz zgłoszenia artykułu i przekazania praw
    • Procedura recenzowania
    • Konflikt interesów
    • Nieuprawnione autorstwo
    • Zgody prawne i etyczne
    • Erraty
    • Poufność
    • Polityka prywatności
    • W następnych numerach
  • Recenzenci
    • Lista recenzentów
    • Formularz dla recenzenta
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 25 elementów.
  • Ilość czy jakość?

    Ryszard Tadeusiewicz
  • Wpływ głównych elementów nowego algorytmu na dotację podstawową dla polskich uczelni akademickich

    Jan L. Cieśliński, Edgar Filip Różycki
  • O nieoczekiwanych konsekwencjach procesu ekspansji szkolnictwa wyższego w Polsce

    Dominik Antonowicz
  • Modernizując uczelnie. Polskie szkoły wyższe po roku 1989

    Anna Giza
  • Artyści wobec kultury audytu. Wpływ systemu ewaluacji nauki na uczelnie artystyczne

    Zofia Smolarska, Kamila Lewandowska, Emanuel Kulczycki
  • Wady i zalety wprowadzenia Krajowych Ram Kwalifikacji

    Ryszard Tadeusiewicz, Antoni Ligęza
  • Konieczność poprawy jakości prywatnego szkolnictwa wyższego w Polsce

    Kazimierz Równy
  • Zasady oceny czasopism humanistycznych i ich rola w parametryzacji jednostek naukowych

    Emanuel Kulczycki
  • Rozważania o współczesnym uniwersytecie w kontekście książki Wolność, równość, uniwersytet

    Marcelina Smużewska
  • Pozycja nauki polskiej w międzynarodowych rankingach

    Andrzej Kajetan Wróblewski
  • Efekty kształcenia w Polsce: perspektywa brytyjska

    Marcin Duszyński
  • Walidacja i franczyza – nowy system międzynarodowej ekspansji programowej dla polskich uczelni

    Marcin Duszyński
  • W sprawie młodzieży naukowej i reform studiów wyższych

    Stanisław Ossowski
  • Ocena ekspercka jako trzeci wymiar ewaluacji krajowych czasopism naukowych

    Emanuel Kulczycki, Ewa A. Rozkosz, Aneta Drabek
  • Tworzenie silnej uczelni – z doświadczeń Politechniki Wrocławskiej

    Wacław Kasprzak
  • Reformować? Nie reformować? Szerszy kontekst zmian w szkolnictwie wyższym

    Dminik Antonowicz, Jakub Brdulak, Maria Hulicka, Tomasz Jędrzejewski, Robert Kowalski, Emanuel Kulczycki, Krystian Szadkowski, Adam Szot, Joanna Wolszczak-Derlacz, Marek Kwiek
  • Prywatyzacja i deprywatyzacja: od ekspansji (1990–2005) do implozji (2006–2025) systemu szkolnictwa wyższego w Polsce

    Marek Kwiek
  • Projekt modernizacji Polskiej Akademii Nauk

    Jacek Kuźnicki, Elżbieta Witkowska-Zaremba, Maciej Żylicz
  • Ustawa 2.0 a mierzalność i porównywalność osiągnięć naukowych

    Marek Kwiek
  • Doktorat „wdrożeniowy”. Uwagi krytyczne na marginesie rozwiązań ustawowych przyjętych w 2017 r.

    Dominik Szulc
  • Ameryka Łacińska w stulecie Reformy Uniwersyteckiej. Córdoba 1918 jako symbol autonomii i reformy uniwersytetów latynoamerykańskich

    Joanna Gocłowska-Bolek
  • Sto lat Wydziału Prawa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza

    Henryk Olszewski
  • Niespójność recenzji a wynik postępowania habilitacyjnego. Próba analizy w dyscyplinie socjologia

    Łukasz Remisiewicz
  • Z nauk liczy się tylko arytmetyka Rada Główna Nauki i Szkolnictwa Wyższego w roku 2022

    Grażyna Borkowska, Stanisław Kistryn, Marcin Pałys
  • Algorytm podziału dotacji podstawowej dla polskich uczelni akademickich

    Jan L. Cieśliński
1 - 25 z 25 elementów

Język / Language

  • English
  • Język Polski
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.